Het is bijna zover! - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Linda Vink - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Linda Vink - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Linda Vink

Blijf op de hoogte en volg Linda

14 Augustus 2015 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Het is bijna zover! Morgen zit ik al in het vliegtuig naar Amerika. Ik heb hier zo lang naar toe geleefd dat het nog niet helemaal doordringt dat het morgen al zo ver is. Dat zal wel anders zijn als ik in het vliegtuig zit en bijna geland ben op mijn eindbestemming; Bozeman, Montana.

Op dit moment ligt mijn kamer nog vol met kleren en andere spullen die nog allemaal in mijn koffer moeten passen. Toch wel lastig als je het liefst je hele kledingkast mee wilt nemen en maar beperkte ruimte hebt. Daarnaast moeten ook nog mijn 3 rackets en tennistas erbij, wat ongeveer de hele koffer vult. Maarja, als ik hier de helft niet mee kan nemen heb ik in ieder geval een goede reden om daar te gaan shoppen ;)

De laatste tijd heb ik langzaamaan afscheid genomen van iedereen hier in Nederland. Ik heb leuke cadeautjes gehad die natuurlijk mee gaan naar Amerika. Ook deze moeten ergens in mijn koffer gepropt worden.

Voor de mensen die niet weten wat ik in Amerika ga doen; Ik ga studeren en tennissen op Montana State University in Bozeman. Ik kom in het women's tennis team dus dat betekent veeel trainen en veel wedstrijden spelen. In het najaar spelen we een aantal toernooien en in het voorjaar spelen we bijna elk weekend tegen andere universiteiten.

Morgenochtend vertrek ik dus naar Schiphol en zaterdagavond Amerikaanse tijd kom ik daar aan. De eerste nacht kan ik bij een teamgenootje blijven slapen en de dag daarna ga ik in mijn eigen kamer. Deze kamer moet ik samen delen met mijn roommate Ali. Zij komt een paar dagen later aan. Heb haar nog nooit ontmoet, dus ben benieuwd! Maar zal vast wel goed komen ;)

Ik ga proberen deze blog regelmatig bij te werken, zodat jullie ook een beetje meekrijgen hoe het daar zal zijn :) Nu ga ik snel weer verder met mijn spullen pakken! Houdoe Nederland, see you in 4 months!






  • 14 Augustus 2015 - 12:52

    Jolijn:

    Hee linda,
    Wat een uitdaging

  • 14 Augustus 2015 - 12:58

    Marloes Ruijs:

    Hey Linda,

    Heel veel succes en plezier in Amerika!
    En als je "oude" juf ben ik heel trots op je leerprestaties :)

  • 14 Augustus 2015 - 12:58

    Marloes:

    Ja meid, eindelijk zo ver! Het grote avontuur gaat beginnen.
    Ik zal je ontzettend missen, maak er een geweldige tijd van. Ik ga beginnen met de dagen af te tellen tot je weer terug bent, dikke kus

  • 14 Augustus 2015 - 13:46

    Marcel:

    Nou Lin, nog een nachtje slapen.
    Het zal een kort nachtje worden, want je bent je jetleg aan het verslapen.
    Heel veel succes en laat gauw iets van je horen.
    Ik ben zooooo benieuwd. Spannend!!!
    xxx

  • 14 Augustus 2015 - 14:07

    Nanda:

    Geweldig Linda! Een hele goeie reis en zeker heel veel succes daro! Ga er van genieten,want de tijd vliegt! Toi toi toi!

  • 14 Augustus 2015 - 16:01

    Yvonne Vink:

    Heel veel plezier met mooie herinneringen maken. Ben benieuwd naar je verhalen.

  • 14 Augustus 2015 - 19:36

    Nelly Palubski:

    zet um op lin you can do it we will watch you

  • 14 Augustus 2015 - 21:02

    Caroline:

    Wat je zegt "gaat goed komen". Wie bij jou op de kamer mag slapen en met jou mag tennissen is een bofferd. Dag kanjer! Je gaat vast genieten. Zorg goed voor jezelf. Liefs en kus van Niek en Caroline

  • 15 Augustus 2015 - 01:16

    Anita Willems :

    Hallo Linda.
    Heel veel succes, en ga er van genieten.
    Sanne houd ons wel op de hoogte.

  • 15 Augustus 2015 - 12:25

    Nelly Palubski Vos:

    good luck

  • 15 Augustus 2015 - 19:45

    Marja Palubski:

    Leuk dit reisverslag Ik ga je lekker volgen nu. Succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint-Michielsgestel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2016

No 'knee d' to worry

13 Februari 2016

Back in Bozeman

09 November 2015

See you soon!

05 September 2015

Time flies when you're having fun

23 Augustus 2015

First week in Bozeman
Linda

Via deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van mijn avontuur in Amerika. Ik ga studeren en college tennis spelen bij Montana State University in Bozeman, MT.

Actief sinds 06 Aug. 2015
Verslag gelezen: 842
Totaal aantal bezoekers 5265

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: